ماساژور بریمد مدل BD-7402

استرس مانع بهره‌وری شما می‌شود؟ نمی‌­توانید بین زندگی شخصی و حرفه‌­ای تعادل برقرار کنید؟ ماساژور مورد علاقه شما همیشه مشغول است؟ دوست دارید برای بدن خود کار خوبی انجام دهید؟ اگر پاسخ شما به یک یا همه این سؤالات مثبت است، راه حل ما برای شما استفاده از ماساژور برقی مادون قرمز بریمد مدل BD-7402 است.

این ماساژور دارای سری دوتایی و طراحی شده جهت ماساژ کل بدن است. قابلیت‌های چندگانه این مدل، تجربه‌ای لذت‌بخش از ماساژ  را برای کاربر فراهم می­‌سازد. این دستگاه دارای محل آجدار ضد لرزش است که به همراه باقی دستگاه نمی‌لرزد و این مزیتی است که سبب دیرتر خسته شدن کاربر می­‌شود.

قابلیت تنظیم دور موتور در این دستگاه باعث می­‌شود که شما بتوانید ماساژ را بر اساس نیازهای خود تنظیم کنید. این دستگاه دو سری قابل تعویض شانه‌ای و دانه دانه دارد که این امکان را برای شما فراهم می­‌سازد که سری‌های دستگاه را مطابق با نوع ماساژ مورد نظر خود عوض کنید. کلاهک دوتایی این دستگاه، لذت تجربه‌ی یک ماساز پرقدرت را برای شما به همراه دارد.

فواید ماساژ بدن:

همان‌طور که می‌دانید ماساژ بدن، درد و انقباض عضلانی را از بین می‌برد، به بهبود دردهای طولانی مدت ناشی از آسیب‌ها کمک می‌کند و همچنین می‌تواند اثرات به جا مانده از جراحی‌ها را کاهش دهد. از طرف دیگر انعطاف پذیری بدن را افزایش داده و پوزیشن و وضعیت آن را تقویت می‌کند. از فواید دیگر ماساژ می‌توان به تقویت سیستم ایمنی اشاره کرد. همچنین یکی از موارد قابل توجه آن که حتما تجربه آن را داشته‌اید، کاهش میگرن و سردرد است.

درمان مادون قرمز:

این روش کاربردهای زیادی در بدن انسان دارد. به عنوان نمونه می‌توان به مواردی مانند سم‌زدایی، تسکین درد، کاهش تنش عضلانی و آرامش اشاره کرد. همچنین می‌تواند به بهبود گردش خون، کاهش وزن، پاکسازی پوست، کاهش عوارض جانبی دیابت، تقویت سیستم ایمنی و کاهش فشار خون کمک کند.https://fa.thomson-intermedia.com/infrared-therapy-for-neck-back-1174

معرفی محصول:

در سال‌های اخیر، خود درمانی در کنار مراجعه سنتی به پزشک عمومی اهمیت فزاینده‌ای یافته است. از این رو، توسعه دستگاه‌های درمانی مدرن برای استفاده سریع و آسان در خانه اهمیت بیشتری پیدا کرده است. یکی از دستگاه‌هایی که برای این منظور طراحی و تولید شده است، ماساژور مادون قرمز می‌باشد. این دستگاه بسیار جمع و جور و کابر پسند است. امکانات دو دستگاه را در یک دستگاه ترکیب می‌کند و شما را با گرمای دلپذیر مادون قرمز و یک ماساژ ارتعاشی با فرکانس بالا ناز می‌کند. فرقی نمی‌کند که بخواهید قسمت‌های دور یا نزدیک بدن را ماساژ دهید، این دستگاه ماساژ هوشمند می‌تواند هر دو را انجام دهد!

با دو سطح عملکردی این دستگاه، می‌توانید از ماساژهای ضربه‌ای آرامش‌بخش به تنهایی یا در ترکیب با حرارت مادون قرمز لذت ببرید. از دیگر مزایای این ماساژور این است که شدت آن را خودتان تعیین می‌کنید.

ماساژور مادون قرمز بریمد، یک ماساژ تسکین دهنده برای قسمت‌های تحت تنش بدن به ارمغان می‌آورد که انجام آن در خانه نیز بسیار آسان است. این دستگاه همیشه در دسترس شما قرار دارد و با یک ماساژ لرزشی ملایم، آرامش را سریع و آسان تضمین می‌کند. از طرفی، با گرمای مادون قرمز تسکین دهنده، اثر آن تشدید شده و گردش خون نیز بهبود می‌یابد.

این ماساژور امکان ماساژ و تحریک عضلات در خانه را فراهم می‌کند و می‌توان گفت که برای یک ماساژ هدفمند و انتخابی ایده‌آل است. شما می‌توانید از این دستگاه ماساژ برای جلوگیری از درد و تحریک ایجاد شده در عضلات خود استفاده کنید.

با استفاده از این ماساژور، در بدن خود احساس خوبی خواهید داشت و از آرامش لذت می‌برید. ماساژ لرزشی تسکین دهنده، عضلات را شل می‌کند و با تنش، درد عضلات و اختلالات گردش خون مقابله می‌کند. بعد از استفاده از آن کاملا احساس شادابی می‌کنید و می‌توانید سلامت عمومی خود را افزایش دهید. همچنین گرمای نور مادون قرمز به راحتی به پوست نفوذ می‌کند و ماساژ را تشدید می‌کند. به این ترتیب، می‌توان به یک اثر عمیق و در عین حال آرامش‌بخش دست یافت.

مزایای ماساژور بریمد:

این دستگاه یک ماساژور حرفه‌ای جهت ماساژ کل بدن و طراحی شده جهت مصارف خانگی و روزانه است. می‌توان از آن برای ماساژ کل بدن، با سه کاربرد لاغری ، درمانی و ریلکسیشن، استفاده کرد. ورزشکاران حرفه­‌ای نیز به منظور ریکاوری بعد از تمرین می‌توانند از این دستگاه استفاده کنند و از مزایای آن بهره ببرند.

استفاده از این دستگاه سبب تسریع گردش خون و در نتیجه رفع خستگی عضلات می‌شود. همچنین به بهبود متابولیسم بدن کمک می‌کند و از انقباض و گرفتگی رگ‌ های خونی جلوگیری می‌کند.

ماساژور بریمد ساخت چین و تحت لیسانس ایتالیا است و  با داشتن تاییدیه اتحادیه اروپا  (CE) و تاییدیه استاندارد آمریکا  (FDA)، اطمینان خاطر لازم را در مورد کیفیت بالای خود به کاربر می‌دهد. این ماساژور محصول 2021 است و از نظر کیفیت می‌توان آن را معادل با ماساژور MG80 BEURER دانست. در ویدیو زیر، می‌توانید نحوه عملکرد این ماساژور را مشاهده کنید.

مشخصات اصلی ماساژور بریمد مدل BD-7402 :

مهم‌ترین ویژگی این دستگاه عملکرد مادون قرمز آن جهت تسکین دردهای عضلانی است. شما می‌توانید نوع سری ماساژور را مناسب با ماساژ کف پا تا گردن تغییر دهید. همچنین می‌توانید از روغن جهت ماساژ استفاده کنید، فقط به خاطر داشته باشید که حتما از سری استفاده کنید و پس از پایان ماساژ با دستمال آن را به خوبی تمیز کنید. شما می‌توانید به راحتی دور موتور دستگاه را مطابق با میل خود تنظیم کنید.

ماساژور برقی مادون قرمز بریمد مدل BD-7402
سری قابل تعویض ماساژور برقی مادون قرمز بریمد مدل BD-7402

مشخصات فنی ماساژور بریمد مدل BD-7402 : 

  • نوع ماساژور :برقی
  • توان مصرفی : 35 وات
  • سبک ماساژ : ضربه‌ای
  • مناسب برای : تمام بدن
  • وزن: 1000 گرم

ویژگی‌­ها:

این دستگاه دارای دو کلاهک ماساژ و مجهز به تکنولوژی مادون قرمز است. عملکرد ماساژ آن به صورت ضربه‌­ای الاکلنگی می‌باشد. قابلیت تنظیم قدرت با دو سطح بزرگ برای تطبیق با بدن را دارد. یکی از مواردی که می‌تواند برای کابران خوشایند باشد امکان حمل و استفاده در سفر و محل کار است.  همان‌طور که پیش از این نیز گفته شد، این ماساژور دارای دو ست سری جداگانه قابل تعویض است. وجود گرمای ویژه لامپ مادون قرمز سبب عمیق‌تر شدن تاثیر ماساژ می‌شود.