فشارسنج بازویی بیورر مدل BM77

فشارسنج بازویی بیورر (Beurer) مدل BM77 ، تمام ویژگی‌هایی را که از یک مانیتور فشار خون انتظار دارید، از جمله اتصال بلوتوث و USB، در یک طراحی مدرن و جذاب با نمایشگر بسیار بزرگ و واضح به شما ارائه می‌دهد.

به دلیل وجود این شبکه نوآورانه بین تلفن هوشمند و مانیتور فشار خون و نبض و همچنین قابلیت تجزیه و تحلیل کاملاً خودکار این دستگاه، شما به راحتی می‌توانید نتایج فشار خون خود را در خانه اندازه‌گیری کرده و به صورت دیجیتالی آن‌ها را با پزشک خود به اشتراک بگذارید.

امکانات:

این دستگاه با قابلیت بلوتوث خود، امکان انتقال اندازه‌گیری‌ها را به گوشی هوشمند شما فراهم کرده است. دارای نشانگر استراحت برای اندازه گیری‌های دقیق است. اندازه گیری این فشارسنج بسیار قابل اعتماد است به صورتی که حتی در دوران بارداری نیز می‌توان از آن استفاده کرد (می‌توانید برای حصول اطمینان به نتایج آزمایشات بالینی این دستگاه مراجعه کنید). اندازه گیری فشار خون و نبض به صورت تمام اتوماتیک انجام می‌شود.

فشارسنج بیورر دکمه‌های حسگر لمسی دارد. نتایج تست را می‌توان به صورت بی‌سیم و یا از طریق USB منتقل کرد و این مورد سهولت استفاده از این دستگاه فشارسنج را افزایش داده است.

میانگین تمام نتایج ذخیره‌شده و میانگین فشار خون صبح و عصر در 7 روز گذشته، ثبت می‌شود و به شما این امکان را می‌دهد که در صورت نیاز به راحتی به آن‌ها مراجعه کنید و فشار اندازه‌گیری شده خود را در روزهای مختلف مقایسه کنید.

از دیگر مزایای فشارسنج بازویی بیورر می‌توان به دکمه روشن/خاموش نورانی و صفحه نمایش XXL نورانی و کاملا واضح و خوانا اشاره کرد. صفحه نمایش LCD فوق العاده بزرگ با نور پس زمینه سفید و دکمه های لمسی حسگر استفاده از آن را سهولت داده و بسیار کاربر پسند شده است. فشارسنج بیورر دارای قابلیت‌هایی مانند نمایش تاریخ و زمان، خاموش شدن خودکار و نشانگر باتری نیز هست. یکی دیگر از ویژگی‌های این فشارسنج، نشانگر خطر است؛ به این صورت که  اندازه‌گیری‌ها با مقیاس رنگی طبقه‌بندی شده‌اند و این امکان را به کاربر می‌دهد که نتایج اندازه‌گیری شده را به راحتی و به روشی کاملا قابل درک تفسیر کند. این دستگاه قابلیت تشخیص آریتمی را نیز دارد و اختلال احتمالی در ریتم قلب را شناسایی کرده و هشدار می‌دهد.

نشانگر خطر، حافظه کاربر و درگاه USB فشارسنج بازویی بیورر مدل BM77

مشخصات فشارسنج بازویی بیورر مدل BM77:

کاف این دستگاه دارای نگهدارنده است که برای طیف وسیعی از اندازه ها (40-24 سانتی متر) قابل تنظیم است، بنابراین برای اکثر نیازها مناسب می‌باشد و در نتیجه اندازه گیری فشار خون را، راحت و ایمن، برای دور بازوهای کوچک و بزرگ تضمین می‌کند.

فشارسنج بیورر دارای 2 اسلات حافظه 60×2 است، به این معنا که می‌تواند اطلاعات دو کاربر و به میزان 60 مقدار اندازه‌گیری شده برای هر کدام را ذخیره کند. همچنین دارای نشانگر خواب ثبت شده برای مقادیر دقیق است و می تواند تمامی این اطلاعات را مستقیماً از طریق فناوری بلوتوث کم مصرف به تلفن همراه شما منتقل کند. این دستگاه با 4 باتری AAA کار می‌کند ولی آداپتور برق اختیاری نیزبه صورت جداگانه دارد. از دیگر لوازم این دستگاه می‌توان به کابل USB رابط کامپیوتر و کیسه زیپ‌دار اشاره کرد.

ویژگی‌ها:

همان‌طور که می‌دانید، مارک بیورر یک برند شناخته شده و مورد اطمینان است. این دستگاه نیز مانند سایر محصولات این شرکت دارای گواهینامه  CE دستگاه پزشکی است. همچنین این شرکت برای راحتی کابر، نرم افزار و برنامه “beurer HealthManager” را به صورت رایگان  برای دانلود در دسترس قرار داده است. این برنامه شما را قادر می‌سازد تاهمیشه مراقب داده‌های خود باشید و از فشار خون و گلوکز خون گرفته تا فعالیت، ضربان قلب، اشباع اکسیژن و وزن خود را به راحتی بررسی کنید.

مشخصات فنی:

وزن محصول: تقریبا 349 گرم (با کاف، بدون باتری)

ابعاد محصول: 175 x 117 x 50  (ارتفاع x عرض x طول) میلی‌متر

صفحه نمایش: 94 x 92 میلی‌متر

راهنمای راه‌اندازی سریع:

1. ابتدا بلوتوث را در تنظیمات گوشی هوشمند خود فعال کنید.

2. سپس «Beurer HealthManager» را از طریق Apple App Store یا Google Play نصب کنید.

3. برنامه را راه اندازی کنید و دستورالعمل‌های آن را دنبال کنید.

4. BM77 را در برنامه انتخاب کنید.

5. باتری ها را وارد کنید.

6. بلوتوث را در تنظیمات دستگاه فشار سنج فعال کنید (می‌توانید به دستورالعمل استفاده درفصل 4 دفترچه راهنما مراجعه کنید).

7. در پایان اندازه‌گیری فشار خون را انجام دهید. انتقال داده به طور خودکار پس از انتخاب کاربر انجام می‌شود.

راهنمای تصویری راه‌اندازی سریع فشارسنج بازویی بیورر مدل BM77

روش استفاده از فشارسنج بازویی بیورر مدل BM77:

برای استفاده، ابتدا نرم افزار Beurer HealthManager را نصب کنید. BM77 را در برنامه انتخاب کنید. به محض وارد کردن باتری‌ها، تنظیمات اولیه بر روی صفحه نمایش فشارسنج ظاهر می‌شود. اگر باتری‌ها از قبل داخل دستگاه قرار داشتند، برای ورود به بخش تنظیمات، دکمه start/stop را به مدت 5 ثانیه نگه دارید. با فعال شدن بلوتوث دستگاه فشارسنج، اطلاعات به صورت خودکار به تلفن هوشمند شما منتقل می‌شوند. در ادامه بلوتوث تلفن هوشمند خود را روشن کنید و وارد نرم افزار Beurer HealthManager شوید.

شما می‌توانید فشار خون خود را در دو حالت نشسته و دراز کشیده اندازه‌گیری کنید. کاف دستگاه را روی دست چپ بدون پوشش قرار دهید به طوری که 2 تا 3 سانت بالای آرنج باشد. خط نشانه روی کاف باید به سمت مرکز کف دست باشد. کاف باید طوری بسته شود که دو انگشت بتواند زیر آن قرار بگیرد. کاف را هم‌سطح با قلب خود نگهدارید. پس از فشردن دکمه start/stop اندازه‌گیری شروع می‌شود.

فشار خون سیستولیک یا همان عدد بالا در اندازه‌گیری فشار خون، فشار خون دیاستولیک یا عدد پایین در اندازه‌گیری فشار خون  و نبض شما روی صفحه، نمایش داده می‌شوند. چنانچه در بالای دستگاه علامت آدمک قرمز ظاهر شود، بیانگر این است که سیستم گردش خون به اندازه کافی در حالت استراحت قرار ندارد. برای مطالعه بیشتر در مورد فشار خون سیستولیک و دیاستولیک می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.

با فشردن دکمه M1 یا M2 ، به راحتی می‌توانید نتایج اندازه‌گیری را در حافظه کاربر مورد نظر خود ذخیره کنید. همچنین با فعال بودن بلوتوث، اطلاعات به صورت خودکار به نرم‌افزار منتقل می‌شوند. با انتخاب حافظه کاربر M1 یا M2، می‌توانید مقادیر اندازه‌گیری شده پیشین را مشاهده کنید. برای خاموش کردن دستگاه دکمه start/stop را فشار دهید. اگر فراموش کردید که دستگاه را خاموش کنید نگران نباشید زیرا دستگاه به طور اتومات پس از حدود 3 دقیقه خاموش می‌شود. ویدیو استفاده از دستگاه را از اینجا مشاهده کنید.